Per Salesians Comunicació
L’ edició 61 de la revista digital SMX porta com a tema principal la comunicació salesiana, una vocació al servei del projecte inspectorial. Nombroses iniciatives es consoliden en les presències i entitats salesianes gràcies a la tasca dels delegats i equips locals de Comunicació. El delegat local de comunicació de Salesians Mataró, Arcadi Martín, pren el protagonisme de SMX i ens explica, a En confiança, la importància de la comunicació per a una casa salesiana.
Anirem a mitges col·loca una cadira més per conèixer la relació del jove salesià José Miguel Pérez i l’aspirant a salesiana cooperadora Marta Martín. De la mà de Francisco Cánovas, coordinador inspectorial de Centres Juvenils, cada mes anirem presentant dos centres juvenils, els seus moments destacats de l’any i els seus desitjos de futur. A més respon a Les 24, José Antón, del departament de secretaria de Salesians Elx. Així mateix, en aquest número de novembre vam presentar una interessant lectura adreçada als més joves i titulada “Influencer”, un llibre que obre les portes de les xarxa social Instagram, un dels patis en els quals els joves es mouen com peixos en l’aigua, per compartir les seves regles, temors i somnis.
L’ apartat històric en aquesta ocasió el protagonitza Jerez Torres Silva, una casa salesiana plenament dedicada a la missió de Don Bosco i amb plena devoció a Maria Auxiliadora. El pare Juan Torres Silva era un sacerdot diocesà preocupat pels xavals necessitats de Jerez.
L’apartat d’animació vocacional ‘Vine i Segueix-me presenta testimonis i diversos apartats de reflexió evangèlica.