19 enero 2015

La presència salesiana de Las Palmas ha acollit aquest passat dissabte la Trobada de delegats de comunicació social de Canàries responent així a la invitació cursada per la Delegació inspectorial en el marc de la seua programació anual.

Josep Lluís Burguera, com a delegat, va agrair l’esforç realitzat pels participants i va exposar de manera esquemàtica el Pla estratègic per al trienni 2014- 2017 i la Programació d’aquest curs.
El delegat va subratllar la necessitat de coordinar la comunicació social i digital per a estar presents amb eficàcia en el món dels joves i de l’opinió pública i fer-ho d’una manera actual i significativa.
L’adopció progressiva de la nova imatge corporativa de la inspectoria a nivell local va ser un dels temes que més interès va suscitar i tots van reconèixer la importància de comptar amb una imatge de marca unitària.

Els representants de les presències salesianes de Las Palmas, La Orotava i La Cuesta van posar en comú les seues iniciatives en comunicació sobretot en les xarxes socials, i el delegat els va animar a estar presents en l’opinió pública insular aprofitant les oportunitats en emissores i periòdics.

"Ha sigut una excel·lent presa de contacte amb la rica realitat comunicativa que els salesians duem a terme en aquesta part de la inspectoria", va assegurar el delegat.

La pròxima trobada tindrà lloc a Sevilla el 24 de gener i reunirà als delegats de comunicació d’Andalusia i Extremadura.

 

També et pot interessar …