18 febrero 2015

Durant 4 dies, des de dijous 19 fins al diumenge 22 de febrer, més de 20 salesians, delegats o experts en comunicació social, responsables d’activitats de les diverses realitats d’animació salesiana, reflexionaran i s’enfrontaran a dos temes específics: la Formació dels salesians en la Comunicació Social i la realitat i el futur de les editores salesianes.

Com a guia de les activitats d’aquesta tradicional cita biennal, estarà don Filiberto González Plasencia, Conseller General per a la Comunicació Social (CS) de la Congregació. Per la seva banda l’Espanya salesiana compta amb la representació de Javier Valiente, Delegat Nacional de Comunicació, i Antonio Garrido, director de l’editorial Edebé. 
 
La metodologia dels treballs preveu diverses fases de confrontació i intercanvi, ja sigui en dos grups específics lliurats a la reflexió sobre els dos temes de l’agenda, o assemblearis, per permetre la participació i arribar a les conclusions.

A disposició dels participants, com a instruments útils de preparació, s’han indicat diverses fonts: sobre el primer tema, el nou Sistema Salesià de Comunicació Social; en la segona part, dedicada a aprofundir en les "Orientacions per a la Formació dels Salesians en Comunicació Social"; i el llibre de Pina Ricceri, "Formació i Portada de Click" (Paulinas, 2011); mentre que sobre el segon argument d’interès es remet directament a les "Actes del Consell General" n ° 302 (El Pensament de Don Bosco com a programa de l’Editorial Salesiana) in ° 390 (Línies orientatives per l’Editorial Salesiana).

També et pot interessar …