El proper divendres 16 d’octubre se celebra a Caixa Fòrum Madrid l’esdeveniment EDUMARKx 2015, on tindrà lloc la presentació oficial del primer Estudi Nacional de Màrqueting Educatiu.
Colegios y Marketing, agència especialitzada en Màrqueting Educatiu, i el diari Magisterio, líder informatiu del sector, donaran a conèixer les principals conclusions de l’estudi en el qual han participat més de 70 col·legis representatius de tota la geografia espanyola.
José María de Moya, director de Magisterio, serà l’encarregat de presentar les 10 conclusions més importants de l’estudi i de dirigir una taula rodona amb experts que ens donaran la seva opinió sobre les dades de l’estudi.
Carlos Llorente, Co-fundador de Colegios i Marketing, parlarà sobre l’impacte del màrqueting en les institucions educatives en la seva ponència "Millorant l’Educació a través del Màrqueting". Els assistents hauran de resoldre un cas real d’un col·legi que "necessita desesperadament captar nous alumnes".
Per la seva banda la Inspectoria Maria Auxiliadora comptarà amb la representació de Carlos Martín per al panell d’experts amb una ponència titulada "Com canviar la teva organització sense perdre la teva essència?". El periodista sevillà, especialitzat en Comunicació i Religió a l’Era Digital per la Universitat Ramon Llull de Barcelona, ??exerceix com a Social Media Manager de la Congregació per a les presències educatives de Catalunya, Aragó, Comunitat Valenciana, Regió de Múrcia, Balears, Andalusia, Extremadura i Canàries, composta per més de 60 centres educatius i una xarxa formada per 4.000 professors i més de 60.000 alumnes.
L’esdeveniment també comptarà amb la presència de Denise Zarruk, fundadora de les Escoles Infantils El Mundo de Mozart de Madrid, Jesús Salgado, expert en internacionalització d’institucions educatives i soci-fundador de Xarxa Leaf, Salud Ruiz, directora de Comunicació del Grup de Colegios Zola de Madrid, Erika Pérez i Marta Ragel, directora de Màrqueting i Admissions del Col·legi Brains de Madrid i Canàries i responsable de Comunicació del Colegio Brains, i Ricard Llopart, director de Màrqueting de l’Escola Pàlcam de Barcelona.
L’esdeveniment tindrà el següent programa:
9.00 Registre i benvinguda d’assistents
9.30 Benvinguda per part de José Maria de Moya, director de Siena i Alejandro Fernández
9.35 Conferència "Millorant l’Educació a través del màrqueting", Carlos Llorente. Director
10.35 Pausa
10:40 Ponència experts
11.35 Descans. Coffee Break
12.00 Presentació Estudi Màrqueting Educatiu. Carlos Llorente i José María de Moya.
12.50 Torn de preguntes
13.00 Final