La Jornada va comptar amb la col·laboració de la Escuela de Formación del Profesorado en Inovación, Emprendeduría i Competencia digital (EUFP), que va animar a la reflexió mitjançant les ponències de Carlos Llorente, encarregat d’explicar què és el màrqueting educatiu, i Carlos Represa, que va aprofundir en el tema de la privacitat i la seguretat a internet. El matí va comptar també entre els seus moments destacats amb les visites de Natalia Basterrechea, Directora de Polítiques Públiques de Facebook Espanya per presentar la guia de Facebook per a Educadors, i de Nidia Represa, autora de "Bajo mi piel", novel·la sobre assetjament escolar amb gran acollida en la recent celebració del Safer Internet Day.
<p><iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/KPOJszXKnRw» frameborder=»0″ allowfullscreen=»»>
A la tarda i com a complement va tenir lloc un panell de bones pràctiques educatives en què es presentaran diferents casos d’èxit en Salesians i es va realitzar una passejada per la competència digital docent de la mà dels principals responsables de l’EUFP en què es van tractar temes com el Mètode Digitype. les aportacions de Windows, Apple, Google o Aula Planeta a l’educació, la programació jugant amb Programamos o la realitat virtual i augmentada en l’educació amb Arloon.
A més, la jornada va comptar amb la cobertura a través de xarxes socials mitjançant el hashtag Salesting”, en el qual es van emprar 935 publicacions durant 8 hores, i més de 1.200 en l’última setmana, i Marketingeducativo, va comptar amb més de 400 tuits al llarg de la jornada.