Per ANS
El 31 de gener, dia de la festa de Sant Joan Bosco, fundador dels salesians, s’ha llançat a nivell mundial una campanya per donar a conèixer la missió de la Congregació religiosa en el moment actual.
A través d’un anunci en vídeo, s’ha posat al centre als joves, destinataris de la missió evangelitzadora i educadora de la Congregació, subratllant la idea que cadascú és únic, irrepetible, «models únics, d’edició limitada». La missió dels salesians, en els més de 130 països en els quals estan presents, és caminar al costat d’ells, «ajudar-los a trobar el seu camí, construir el seu futur, conrear els seus somnis».
L’anunci, de 30 segons de durada, s’ha publicat simultàniament en italià, espanyol, anglès, francès, àrab i portuguès. I pretén recordar tot el moviment de persones que, a través de les obres salesianes, treballen en el món per educar i evangelitzar els joves.
Un repte a Tik Tok
A partir de febrer es llançarà un repte (un challenge) especialment dirigit als joves perquè expliquin què és el que els fa únics, per què són «edició limitada». Se’ls convidarà a compartir aquestes idees a través de la xarxa social Tik Tok, on estan presents majoritàriament els adolescents i joves.